  • Data: 2005-11-17 14:31:20
    Temat: Re: Wypłata odzkodowania netto
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Gdyby szkoda była z OC, wypłata brutto nawet jesli poszkodowany nie naprawia
    > pojazdu, tylko np. jeździ uszkodzonym,.

    Sprawdziłem to dzis w pzu i niestety oni inaczej to widzą ,
    gosc stwierdził ze musze miec rachunki na wszystkie czesci i robocizne
    to wtedy wyplacą brutto, mam tylko na czesci i materiały lakiernicze
    nie mam na robocizne bo blacharz wykonał to oczywiscie poza ewidencją jak
    wiekszosc jego pracy .Zapytałem jeszcze tego goscia z pzu czy konieczna
    jest faktura vat na tą robocizne to stwierdził ze nie.
    Co zrobic aby pzu uznało moje stanowisko w tej sprawie?