    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Date: Mon, 13 Jan 2014 09:53:48 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Wypadki a promile
    <lai2su$3c5$1@news.dialog.net.pl> <Pine.WNT.4.64.1401081028490.3648@quad>
    <lajdb2$dfo$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1401081354330.3648@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <latb30$7if$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <52d264d9$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>

    On Sun, 12 Jan 2014, Bogdan Idzikowski wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał
    >
    > Idąc dalej tym tropem nie ścigać złodziei, którzy okradają starców
    > i emerytów. Ścigać tylko tych, którzy kradną powyżej dziesięć tysiecy zł.

    Hola.
    W przypadku pijaków i "pijaków" nie ma mowy o ludziach którzy
    *wyrządzili* szkody, co najwyżej o powodujących zagrożenie.
    I to co najwyżej, bo to ci wyłapywani (patrz opisy w wątku)
    w sporej części są powodującymi MNIEJSZE zagrożenie (być może
    nawet mniejsze niż przeciętna dla trzeźwych).

    Ktoś kto ukradł 10 groszy świadomie ukradł, na czyjąś szkodę,
    ta szkoda jest wyrządzona.

    Trochę mnie dziwi, że grupowicze dali się wpuścić w dyskusję
    nad tym porównaniem :>

    pzdr, Gotfryd