  • Data: 2008-11-20 10:44:27
    Temat: Re: Wypadek - motocykl omijający samochody
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.11.20.10.35.03@rudak.org...

    > No to akurat nie ma sensu ;o)

    Pozwól ze zacytuję:

    Art. 23. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    1) przy wymijaniu zachować bezpieczny odstęp od wymijanego pojazdu lub
    uczestnika ruchu, a w razie potrzeby zjechać na prawo i zmniejszyć prędkość
    lub zatrzymać się,

    I teraz :
    2) przy omijaniu zachować bezpieczny odstęp od omijanego pojazdu,
    uczestnika ruchu lub przeszkody, a w razie potrzeby zmniejszyć prędkość;
    omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar skręcania w lewo może odbywać się
    tylko z jego prawej strony,

    Może znowu źle podałem numerację , jeżeli tak to proszę popraw mnie.