  • Data: 2003-01-19 07:29:03
    Temat: Re: Wypadek?? co dalej....
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
    news:b0ck8i$dim$5@news.tpi.pl...
    Michał wrote:

    > Aha. Dodam ze gosciu, ma prawie 18 lat. I prawko ma od nie calego roku. (
    > w ciagu tego czasu dostal juz kilka mandatow za przekroczenia predkosci, z
    > brawure i takie tam)

    No to ja tylko napisze od serca ze widac ze mandaty mamy w polsce zbyt
    niskie i ktos zaplacil za to zyciem.

    Jezeli pierwszy mandat kosztowal by powiedzmy 500zl, natepny juz 2000zl, a
    trzeci 10000zl to sadze ze tego wypadku by nie bylo.

    A skoro sa gowniaze ktorych "stac" na placenie mandatow to znaczy ze cos z
    tym jest nie tak.

    zgodze sie z toba, niektore dzieciaki maja "kase" i sobie nic nie robia z
    mandatow......