eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek bez ofiar pod nieobecność właściciela pojazdu, co robić? › Re: Wypadek bez ofiar pod nieobecność właściciela pojazdu, co robić?
    Date: Mon, 27 May 2013 17:32:00 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek bez ofiar pod nieobecność właściciela pojazdu, co robić?

    > A może byś tak przeczytał raz jeszcze?
    > Czy Twoja żona została *WYKRYTA*?

    No dobrze, nie została. A jakby została?

    > Wracając do:
    > Zrobić wszystko, aby teza o "ucieczce" była niemożliwa.

    tzn?

    > Tak BTW - rozumiem, że rzecz jasna stosowny PRZEPIS przeczytałeś?

    A który jest stosowny? Autor artykułu (gazetowego) nie podaje podstawy
    prawnej swoich rozważań.

    > Jak masz wątpliwości (brak dowodów zostawienia namiarów na siebie,
    > sfotografowanych szkód i aut itede)

    Tzn? Czyli co, jak zrobię zdjęcie tamtemu autu, to już mogę odjechać?
    Tylko, co mi zdjęcia dadzą? Po Numerze i tak nie namierzę właściciela...

    > to zawsze za cenę mandatu
    > można poprosić policmajstrów.
    > Za "samoprzyznanie" pewnie dają kwotowo mniej niż maksimum :P,
    > plus punktów ile tam się należy i już.

    Jak jest poza drogą, to też oni to obsłużą?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek