    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek, auto do kasacji, walka z TU
    Date: Tue, 07 Oct 2008 22:44:20 +0200

    mike pisze:

    > "mike" <d...@n...com> wrote in message

    > Mam dodatkowe info. Decyzja TU: samochód nie nadaje się do naprawy.
    > Skurczybyki zawyżają wartość wraku. Jakieś sugestie?

    Pierwsze wyceny zawsze są takie - to jest obliczone na frajera który da
    się oszukać, podwinie ogon pod siebie, weźmie połowę należnych pieniędzy
    i pójdzie.

    Napisz odwołanie - możesz wcześniej pokazać ten samochód w kilku skupach
    samochodów, zebrać wywiad i napisać w odwołaniu że najwyższa kwota którą
    jesteś w stanie uzyskać to np. 1000zł.
    Zaproponuj też żeby sami sprzedali ten samochód na swojej aukcji
    (ubezpieczyciele organizują takie aukcje), po Ty nie zajmujesz się
    handlem samochodami, okoliczni handlarze określili wartość na tyle i
    tyle, a oni sobie go mogą sprzedać za ile chcą.

    Jeżeli chodzi o kwotę, to raczej więcej niż wartość z tych tabel nie
    dostaniesz, ale praktyka pokazuje że po kilku odwołaniach negocjacje
    zatrzymują się w okolicach tej wartości samochodu.