  • Data: 2004-01-30 22:28:05
    Temat: Re: Wyniki egzaminow - ochrona danych osobowych
    Od: "Acidos" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.01.30.00.52.27.857271@NOSPAMdancop.pl.
    ..

    > To zależy od interpretacji oczywiście. I to kilku aktów prawnych, nie
    > samej ustawy o ODO. Proszę przeczytac mój post
    > wyżej - nie będę powtarzał dłuuugich wywodów.

    > Dobrymi intencjami jest piekło wybrukowane, aczkolwiek w tym wypadku nie
    > mają one nic do rzeczy. Uczelnia musi mieć wyraźną podstawę prawną do
    > danego postępowania z danymi osobowymi. Dokładny opis - patrz post wyżej
    > :)

    > A gdzie jest tak napisane? Czyżby dane dotyczące egzamiów były danymi
    > wrażliwymi? Albo udostępniane są za granicę do kraju pozaunijnego? Zgoda
> [...]

    Najlepiej zaproponować profesorowi, aby umieścił tylko rozszerzone
    inicjały(np.: Jan Kowalski - Ja.Ko.) i nr indeksu (tego chyba wszyscy nie
    znaja? - chociaz na wynikach z egzaminow wstepnych an studia bylo to
    podawanem, tak wiec moze to nie byc dobry pomysl). Ja sam tego doswiadczam
    jesli chodzi o wyniki z informatyki..a w razie czego zawsze mozna sie
    pojawic na dyzurze (a wlasciwie to i tak trzeba bo po wpis jeszcze :))

    pozdr,
    Pawel