  • Data: 2009-01-20 23:25:04
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - wymiana wodomierza
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <gks85e$k37$1@achot.icm.edu.pl> Adam Kłobukowski napisal(a):

    > Witam

    > W wypadku okresowej wymiany wodomierz - kto powinien ponieść koszty tej
    > operacji: właściciel czy wynajmujący?

    W mojej wsi, są tzw.wodomierze główne, i pod_wodomierze.
    Włascicielem głównych jest PWiK.
    (miałem własny,jako główny, i wymienili byli mi)

    Podliczniki sa własnością montującego, i PWiK nie zależy na ich idealnej
    sprawności pomiarowej (czytaj -legalizacji).

    Choć na ich podstawie wystawia pod_rachunki.
    Nie nastają na ich okresową wymianę.
    Główne podlegają legalizacji, a tym samym okresowej wymianie, i załatwia
    tą sprawę przedsiębiorstwo wodociagowe.

    Czy w innych "wsiach" jest tak samo? trudno się mi wypowiedziec... ;)