  • Data: 2013-08-21 00:50:45
    Temat: Re: Wynajem garażu a odszkodowanie za uszkodzenie samochodu.
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > w tego typu sytuacjach w zasadzie forma pisemna ma tu znaczenie, zwlaszcza
    > dla sadu.

    no ale to ona miala nas wzywac pisemnie na ogledziny czy my ja mielismy
    wzywac do udostepnienia garazu?

    > jak paniusia ma adwokata to znaczy, ze albo zawodowiec ktory juz tak
    > wczesniej robil i szuka kolejnego jelenia albo...

    wezwanei do zaplaty to ja sobie tez moge napsiac komukolwiek na cokolwiek,
    to nei znaczy ze mam jakas podstawe.

    > Kolega niby potracil goscia na pasach. Smierdzialo mu, bo kolo byl bardzo
    > obyty w tej sytuacji.

    no tutaj smierdzi mi na kilometr, 3500 pln za malowanie dachu?
    auto prawdopodobnie w ogole do neij nei nalezy, w umowie nie ma nic o tym
    kto odpowiada za ew. szkody a z praktyki to nie wiem czy wynajmujacy moze
    odpowiadac za mienie pozostawione w garazu,
    na stan techniczny ktorego po oddaniu w uzytkowanie nie mial wplywu.

    > Kolega wynajal detektywa i okazalo sie, ze gosciu tak regularnie wyludzal
    > kase.

    tutaj mi sie wydaje, ze pani chce skorzystac z jakiegos dobrodziejstwa
    sytuacji, ze wynajmuje. szkoda moze i powstala ale gdzie indziej niz w
    naszym garazu.

    --
    pozdrawiam, wromek