  • Data: 2004-05-28 21:34:56
    Temat: Re: Wymuszenie urlopu
    Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 28 May 2004 15:49:33 +0200, na pl.soc.prawo, WOJSAL napisał(a):

    > Co oznacza tu termin "po porozumieniu z pracownikiem".
    > Czy chodzi o dogadanie sie obu stron, czy wystarczy
    > wariant, ze pracownik swoje a pracodawca i tak po
    > swojemu, tyle ze wysluchal zdania pracownika?

    Teraz to nie kodeks a moje zdanie - jeżeli chodzi o newralgiczne miesiące
    lipiec - sierpień to zazwyczaj zdecydowanie druga część twojej
    wypowiedzi, a w pozostałe miesiące może zdażać się ta pierwsza.
    W każdym razie urlop nie jest pomyślany dla przyjemności pracownika tylko
    dla korzyści pracodawcy. To już faraon zauważył, że jak niewolnicy w
    siódmym dniu odpoczywają to potem lepiej pracują.

    Teraz kodeks-
    jest też dobra wiadomość: 4 dni urlopu w roku można brać kiedy się chce
    wystarczy zadzwonić w tym samym dniu.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)