    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymogi rejestracji w Urzedzie Pracy
    Date: Sat, 21 Aug 2010 07:58:12 +0200

    Dnia 21-08-2010 o 03:07:11 MAR <M...@s...org> napisał(a):

    > Już Ci napisano, że mozesz nic nie wpisywać.

    Pewnie ze można, nikt nie zmusza, ale tym samym uważasz, że jak nie
    wpiszesz ostatniego swojego pracodawcy to podpisujesz się pod prawdziwym
    oświadczeniem? Ja uważam, że UP w praktyce zmusza do składania fałszywych
    oświadczeń (oczywiście rejestracja nie jest obowiązkowa i zawsze można tak
    powiedzieć, tylko czy to mądre), chyba że Ty lub ktoś ma inny merytoryczny
    wniosek.

    I tak w ogóle, np przy sprawdzaniu przez urzędnika formularza (co jest
    naturalne i ok), zapyta o puste pole, to odpowiesz, że nie musisz
    odpowiadać? Przecież to głupie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?