eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana towaru z tytułu niezgodności i otrzymanie innego towaru niż zwróconyRe: Wymiana towaru z tytułu niezgodności i otrzymanie innego towaru niż zwrócony
    From: Pawel Lenart <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana towaru z tytułu niezgodności i otrzymanie innego towaru niż
    zwrócony
    Date: Wed, 13 Oct 2010 23:55:56 -0700 (PDT)

    On 14 Paź, 01:00, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:73d1e18e-fd83-4534-ad5f-ba8feea5fd99@
    j5g2000vbg.googlegroups.comPawel

    > To jest odpowiedź wnosząca sporo do sprawy.
    > Wiesz już teraz, że jesteś frajerem.
    > Reklamowałeś konsolę, a oddałeś - nie wiadomo po co - również gratisa.
    > Strach pomyśleć co byś zrobił, uczciwcze, gdybyś kupił lodówkę z gratisem w
    > postaci wiadra lodów, zjadł lody, a potem całość zareklamował... ;)
    >
    > --
    > Jotte

    Spójrzcie sobie tu: http://www.euro.com.pl/konsole-xbox-360.bhtml

    Różne konsole z różnymi grami są w różnych cenach. To jest ZESTAW, a
    nie GRA ZA DARMO. Skoro żądałem wymiany na nowy, to jak mogłem oddać
    niepełny zestaw? Równie dobrze mogłem sobie zostawić np. zasilacz,
    albo pada, bo to konsola była wadliwa.

    pozdrawiam