  • Data: 2004-03-17 11:15:42
    Temat: Re: Wymiana towaru na inny
    Od: "Artur" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety (dla klienta) jest tak jak piszesz, jakakolwiek wymiana lub zwrot
    to jest jedynie dobra woli sprzedawcy, wiec nic nie wskurasz nawet chodzac
    po jakichkolwiek urzedach. Staraj sie raczej zalatwic wszystko po dobroci,
    proszac, bo grozac urzedami to raczej bedzie dzialalo na Twoja niekorzysc.
    Wiem to z doswiadczenia bo sam jestem sprzedawca i jak ktos przyjdzie z
    prosba o wymiane to raczej rozpatruje to pozytywnie, a jak ktos przyjdzie mi
    i od razu z pyskiem na mnie to juz moze sie pozegnacz z jakakolwiek wymiana
    a tym bardziej zwrotem.