  • Data: 2009-03-12 15:22:15
    Temat: Re: Wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > Dziękuję, to miód na moje uszy ;-)

    Ale to nie był komplement.
    Generalnie nie przepadam ża takimi odpowiedziami, wystarczą mi podobnie
    okrągłe słowa autorstwa ojca, gdy tylko usiłuję się czegoś dowiedzieć.

    > Ma zainstalować. Resztę Ty dopisałeś, to jest poza tematem prawa
    > pocztowego.

    Ale ten wątek nie ogranicza się do prawa pocztowego, więc pytałem jakie mogą
    być konsekwencje.

    > Masz prawo jazdy? Albo dowód osobisty? Musiałeś je wymieniać? Płaciłeś za
    > to?

    Akurat wymieniałem przy okazji przeprowadzki, więc nie była to wymiana bez
    wyraźnego powodu.
    Ale jak bym wymieniał dla samej wymiany, to tylko dlatego że byłaby sankcja,
    dla zasady to bym tego nie zrobil.

    Argumenty ustawodawców "tak bo tak" zupełnie do mnie nie trafiają a jego
    głupim wymysłom poddawać się bez powodu nie zamierzam.

    > Owszem, są tacy, co uważają -- całkiem słusznie -- że nie chcą za to
    > płacić, ale część tylko próbuje walczyć z tym na poważnie.

    > No to pewnie nic.

    Czyli ratunek jest - wywalić upartego administratora, zatrudnić tylko
    takiego który się przy tym obowiązku upierał nie będzie.