  • Data: 2010-06-13 15:19:42
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hv2io5$3s0$1@news.onet.pl RadekNet
    <r...@r...com> pisze:

    > Jak wymeldowac wnuczke z babcinego mieszkania?
    > Babcia jakis czas temu zostala przekonana, zeby swoje mieszkanie oddac
    > wnuczce i zameldowala ja u siebie (+ maz + dziecko). W sumie nie wazne
    > powody dzialania babci, ale: wnuczka mieszka od kilku lat z rodzina w
    > Anglii, nigdy nie mieszkala w mieszkaniu babci. Babcia zmienila zdanie i
    > chce wnuczke wymeldowac. Wnuczka bojac sie, ze nie dostanie mieszkania po
    > smierci babci zapewne bedzie starac sie nie dac wymeldowac. Poradzcie cos
    > prosze.
    Musisz spróbować sensowniej opisać sytuację, powinno ci się udać. Co oznacza
    "oddanie mieszkania wnuczce"?
    Jaki jest status tego mieszkania (własnościowe, spółdzielcze prawo
    własności, lokatorskie, najemcze)?
    Jest to istotne bo sam meldunek nie daje żadnych praw do lokalu. To jedynie
    administracyjne zgłoszenie miejsca pobytu (stałego bądź czasowego), w tym
    wypadku fałszywe.

    --
    Jotte