  • Data: 2005-06-09 05:51:01
    Temat: Re: Wymarzony Portal Prawniczy - jakie funkcje?
    Od: Monia <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Przejrzałem wątek i te krótkie informacje o adminach. Faktycznie, jeśli
    > to prawda, co tam piszą, to dość oryginalne podejście. Nie chciało mi
    > się zagłębiać w ideę tego forum, ale jak rozumiem moderatorzy mają
    > oceniać, czy posty użytkowników są na poziomie. Czyli jak napisze tam
    > prawnik praktyk, to poligraf go będzie weryfikował?

    > Zresztą zawsze mnie dziwiło to powoływanie różnych dziwnych forum o
    > prawie poza tą grupą. Jaki to ma sens? Od czasu do czasu jak czegoś
    > szukam, to mnie google wrzucają w takie miejsca. I tak patrzę i się
> [...]

    Przyznam, że skorzystałem z tamtego forum kilka razy i dostałem
    wyczerpujące odpowiedzi, a wręcz dowiedziałem się więcej, niż był w
    stanie powiedzieć mój adwokat z urzędu (toć wykwalifikowany prawnik), w
    przeciwieństwie do tutejszego forum, gdzie odbyła się jałowa dyskusja,
    stek wzajemnie sprzecznych wypowiedzi, w 90 % zupełnych bzdur, niestety.

    Pzdr.