  • Data: 2015-12-08 14:07:52
    Temat: Re: Wyłudzenie VAT. O co chodzi?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Dec 2015 11:22:32 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Poza tym ... co to za usluga, ze bezsladowa ?
    > Wieksze sprzatanie, mycie okien ?

    Kiedyś słyszałem (niestety z drugiej ręki, na oczy nie widziałem) o 6
    cyfrowej fakturze wystawionej przez bardzo znaną i duża firmę z
    branży it dla dużego banku za coś co brzmiało jak "normalizowanie
    pakietów tcpip", niestety już nie mogę przypomnieć sobie precyzyjnie
    opisu usługi na fa, ale tajemnicą poliszynela było, że to lipa, nie
    wspominając, że nazwa wzbudziła rozbawienie w dziale it, do którego
    ta fa niechcący zbłądziła.

    --
    Marek