  • Data: 2006-02-17 09:39:06
    Temat: Re: Wylaczenie sedziego
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasik wrote:
    > przyznam ,ze nie do konca lapie intencje
    Spróbuję wyjaśnić.
    > zwiazki rodzinne sedziego podnoszisz we wniosku o wylaczenie
    Żeby złożyć taki wniosek powinienem wiedzieć. Są takie sytuacje, że nie
    wiem z całą pewnością, a tylko przypuszczam. Może np. zachodzić
    zbieżność nazwisk itp. Moje pytanie dotyczy możliwości zweryfikowania
    tych przypuszczeń przed złożeniem wniosku.

    > nic albo Ci uwzglednili zazalenie i wylaczyli sedziego albo oddalili
    Problem nie dotyczy wniosku o wyłączenie. Zażalenie na postanowienie
    rozpatrywane jest przez sąd II instancji. O składzie sądu skarżący
    dowiaduje się po wydaniu postanowienia. Co robić w sutuacji, gdy wtedy
    zaszły przesłanki do wyłączenia sędziego?

    Dziękuję za zainteresowanie,
    Fonon