  • Data: 2009-12-17 00:18:59
    Temat: Re: Wykup gruntow od spoldzielni.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A jak ma spółdzielcze lokatorskie to coś płaci? Bo wg mnie to obecnie te
    > przekształcenia się między sobą tylko podstawą prawną różnią, lokatorskie to
    > art. 12 , a własnościowe art. 17(14) ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych.

    Mnie osoba z działu mieszkaniowego powiedziała, że w moim bloku kosztuje
    1100 zł ( przekszt,z lokatorskiego).
    Ja bym zapłaciła 800 zł - tylko za notariusza, bo mam sp-cze
    własnościowe. Spółdzielni nic nie płacę. Nie pamiętam już co powiedziała
    czy coś mniej płacę jak mam wpis do księgi wieczystej.

    Natomiast moja siostra mająca duuużo wieksze mieszkanie, 3 pokoje,
    lokatorskie na Żoliborzu zapłaciła w swojej sp-ni 600 zł.
    A ja za swoje sp-czo własnościowe dużo mniejsze i 2 pokoje musiałabym
    zapłacic notariuszowi ok 800 zł.

    > Co więcej art. te wygasają z dniem 31.12.2009 r.

    No nie wiem masz czas złożenia do końca roku i liczy się data złożenia.
    Sp-nia ma obowiązek to załatwić na starych zasadach do końca marca 2010
    r. Przeczytaj to co jest pod linkiem, który podałam i inne artykuły
    jakie tam są.

    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20010040027&type=3&name=D20010027Lj.pdf

    > Poza tym MIX-NET miał rację, że termin zawarcia umowy wynosi 3 m-ce,
    > natomiast przepisy wygasają z dniem 31.12.2009 r., tak więc czy sobie
    > mieszkanko po nowym roku przekształci, to już tylko od naszych panów posłów
    > zależy.

    Liczy się data złożenia wniosku. Resztą się nie martw.

    --
    animka