  • 1. Data: 2003-08-16 12:42:48
    Temat: Re: Wykształcenie wyższe niepełne
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia sob 16. sierpnia 2003 13:14 ktoś podpisujący się jako
    Gall, napisał(a):

    > Komu przysługuje tytuł (to chyba złe określenie):
    > wykształcenie wyższe niepełne?

    Prezydentowi.

    > Skończyłem właśnie studia inżynierskie tzn.
    > zdałem wszystkie egzaminy (mam potwierdzenie)
    > ale nie podeszłem do obrony pracy dyplomowej
    > więc nie mam dyplomu.

    Przykre...

    > I moje pytanie jakie mam wykształcenie?
    > (nadal średnie czy może wyższe niepełne)

    Średnie. Choć w stosunku do prywatnego pracodawcy możesz się chwalić, że
    masz to i to... W końcu Twoje wykształcenie ma się nijak do czegokolwiek i
    możesz zarabiać 10tys. z samą podstawówką, jak Prezes tak uzna.

    Gorzej w firmach, zwłaszcza państwowych, gdzie obowiązuje tabela z
    wykształceniami. Choćby w szkole...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 2. Data: 2003-08-16 16:16:12
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > Kłaniam się, dnia sob 16. sierpnia 2003 13:14 ktoś podpisujący się jako

    > Prezydentowi.

    A jak było z tym prezydentem ?
    Miał absolutorium czy nie miał ?

    Karol