eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWykonana usługa - firma nie chce odebrać/podpisać faktury. › Re: Wykonana usługa - firma nie chce odebrać/podpisać faktury.
  • Data: 2006-01-12 10:51:36
    Temat: Re: Wykonana usługa - firma nie chce odebrać/podpisać faktury.
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10 sty o godzinie 23:18, na pl.soc.prawo, Lookasik napisał(a):


    > protokol odbiotu nie st konieczny jednakze jesli sie go nie sporzadzi to
    > strony traca pewne uprawnienia , ktore wynikaja z tej czynnosci


    Hola-hola.
    Zależy co stanowi umowa o wykonanie tej usługi.
    Jeżeli jest klauzula że po zakończeniu robót zgłosić należy do odbioru
    technicznego zakończone prace -- i w określonym czasie inwestor dokona
    odbioru (w postaci np. wskazanego inspektora, kierownika robót tudzież
    innej osoby) - to przyznasz że protokół jest BARDZO ISTOTNYM elementem
    świadczonej usługi.
    Przecież dopiero protokół, "bez usterkowy", bo jeżeli sa usterki to zapewne
    umowa określa w jakim czasie mają być usunięte, oraz czy są to 'duże' czy
    'małe' usterki - dopiero taki protokół stanowi podstawę do wystawienia
    faktury co w gruncie rzeczy ma dopełnić formalności wykonawcy za wykonaną
    usługę.
    Może w umowie mają klauzulę że dopuszcza się tzw. częściowe fakturowanie -
    np. po wykonaniu iluś % usługi, albo określonego odcinka robót.

    Podsumowując - nie znając treści umowy którą zawarł pytający z inwestorem -
    trudno to cokolwiek mówić - można li tylko gdybać sobie.



    --
    Herbi
    12-01-2006 11:51:33

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1