  • Data: 2006-05-08 20:38:05
    Temat: Re: Wyjście dzieci z przedszkola
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości
    news:1ms5tus4m1lvo.1qfybnsau8drh.dlg@40tude.net...

    > I co w tym widzisz smutnego?

    Ja widziałam w tym dzis coś smutnego.. Ruchliwa ulica, sąsiadujący z nim
    chodnik, za chodnikiem - trawnik. Po chodniku idzie sobie 30 przedszkolaków
    (na oko - 5 lat) pilnowanych przez 3 panie. Panie szły od strony trawnika,
    dzieci - od strony jezdni.

    Miałeś kiedyś ruchliwego pięciolatka? Jeśli nie, to wierz mi - żadna z nich
    nie miała szansy zdążyć, gdyby dzieciak zrobił nagle krok w kierunku
    jezdni...

    I co wtedy?

    Wiem, skrucha, żal, "ja nie wiedziałam", "nie pomyślałam", "będę do końca
    życia żyła z tym ciężarem" i inne takie sraty-taty.

    Jesli tak wyglądają wyjścia z przedszkola do którego chodzi dziecko No Name,
    to pytanie uważam za bardzo zasadne.

    Monika