    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyjazd dziecka do Anglii
    Date: Sun, 2 Apr 2006 11:13:17 +0200

    Użytkownik "anniya" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e0n8g9$7tp$1@news.onet.pl...
    > moja siostra z mężem jest zagranicą i tam pracują ich córa jest w
    > Polsce... czy mój brat może spokojnie przewieźć siostrzenice do Anglii,
    > jeśli ta posiada paszport? czy nie będą wymagane inne dokumenty?
    > siostrzenica ma 3 lata.

    Ten watek juz byl wczoraj poruszany:

    Witam
    > Jestesmy para pracujaca za granica i chcemy sciagnac do nas nasze male
    > dziecko. Problem w tym ze przylece po nie sam. I tu mam pytanie - jakie
    > formalnosci trzeba dopelnic aby moc samemu wyleciec z dzieckiem za
    > granice? Przeciez moze powstac podejrzenie ze chce je wywiezc, porwac czy
    > cos... Sa jakies gotowe kwitki ktore musi podpisac matka, że wyraza zgode
    > itp?
    > pzdr
    > RadekA

    Mozesz zawsze zabrac ze soba dziecko za granice, jak ci matka nie zabroni
    zabierajac dziecka paszport. Pisemnej zgody zaden rodzic nie musi udzielac.
    Jesli dziecko porwiesz bez wiedzy matki, to masz wieksze szanse, ze
    przegrasz opieke nad dzieckiem i bedziesz musial je matce zwrocic.

    boukun