    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: (Wyjątkowo przewlekłe) Trzepanie kompów za zgodą rektora...
    Date: Mon, 14 Jun 2010 17:48:53 +0200

    Witam

    Henry(k) napisał(a) :

    > W pracy używam 6-letniego notebooka. W domu mam nowszy PC bo na poprzednim
    > 10-letnim filmy się przycinały. Znaczy teraz już jest 3-letni. Nie widzę
    > żadnego powodu do zmiany - internet działa, programy do grafiki działają,
    > CAD działa. Tak na oko patrząc na tempo zmian w software starczy mi na
    > kolejne 3 lata zanim zacznę odczuwać dyskomfort (a kupując go wcale nie
    > brałem topowego zestawu).
    > Tylko nie pisz że studenci muszą mieć najszybsze komputery - chyba że do
    > grania.

    Dziwną logikę(?) prezentujesz. Egocentryczną w całej krasie.

    Dlaczego nie równać do innego przykładu? Komuś wystarcza procesor
    Intel 266MMX. Przecież Internet, poczta, edytor Write mu chodzi bez
    problemu. Co to więc za wydziwianie, że potrzebny jest silniejszy
    komputer? Żeby pograć w gry?
    Widzisz analogię?

    A jaśniej tak - to że Ty nie używasz programów, które wymagają
    silnego komputera nie znaczy, że inni ludzie też nie muszą.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

    wszystkie możliwości.]