    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: (Wyjątkowo przewlekłe) Trzepanie kompów za zgodą rektora...
    Date: Mon, 14 Jun 2010 16:46:04 +0200

    Dnia Mon, 14 Jun 2010 13:30:36 +0200, Maddy napisał(a):

    > UŻYWAŁ! A nie może używać chociaż za niego zapłacił.
    > Zamień sobie "komputer" na "samochód" i przeprowadź jeszcze raz swoje
    > rozumowanie.

    Ale to jest zupełnie inny argument niż utrata wartości do której się
    odniosłem.
    Poza tym samochód to akurat przez parę lat na parkingu (ani razu nie
    odpalony) może się zamienić we wrak.

    > Ty wiesz, że jest już rok 2010 a nie 1990?

    W pracy używam 6-letniego notebooka. W domu mam nowszy PC bo na poprzednim
    10-letnim filmy się przycinały. Znaczy teraz już jest 3-letni. Nie widzę
    żadnego powodu do zmiany - internet działa, programy do grafiki działają,
    CAD działa. Tak na oko patrząc na tempo zmian w software starczy mi na
    kolejne 3 lata zanim zacznę odczuwać dyskomfort (a kupując go wcale nie
    brałem topowego zestawu).
    Tylko nie pisz że studenci muszą mieć najszybsze komputery - chyba że do
    grania.

    Pozdrawiam,
    Henry