  • Data: 2006-04-13 15:00:42
    Temat: Re: Wygralam licytacje i co dalej?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e1lnn4$pa$1@atlantis.news.tpi.pl Renata
    <r...@n...pl> pisze:

    > Mhh... Czy niczemu niewinni?? Sami mnie prosili zebym kupilam ten dom, bo
    > juz nie moga razem mieszkac.
    Teraz to piszesz. Pierwotna wersja zdarzeń była dużo uboższa.

    > Ona chce sie wyprowadzic i kupic mieszkanie
    > poniewaz byly maz zneca sie nad nia psychicznie- zastrasza i w miedzy
    > czasie rozwala dom ktory wykupilam w drodze licytaji,
    Coraz więcej szczegółów sprawy się pojawia, interesujące. ;)

    > ehhh ja zadaje
    > pytanie a wy tak od niego odbiegacie i zaczynacie sie rozwodzic nad
    > bzudrami.("hemoroidy"? mh..)
    Sorry, ale nie Tobie decydować o czym jest dyskusja ani czy to są bzdury.
    Jak chcesz mieć możliwość wymagania to idziesz do prawnika płacisz, pytasz i
    wymagasz. Tutaj wrzucasz temat, czytasz, co inni napiszą, sama piszesz i to
    wszystko.

    > POza tym ten pan ma mieszkanie wiec nie
    > wyrzucam go stad, poniewaz i tak nie mieszka w kupionym przeze mnie domu
    > tylko co jakis czas w nocy przychodzi cos rozwalic, wiec NIEWINNI to
    > napewno nie sa
    Informacji ciągle przybywa. Wręcz lawinowo! Czego sie jeszcze dowiemy?! ;)

    Klawisze Ci się zacinają, może da się przeczyścić?

    Jotte