  • Data: 2007-05-17 20:31:25
    Temat: Re: Wyegzekwowanie prac remontowych od ekipy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f2ict7$f0u$1@atlantis.news.tpi.pl R <...@...com> pisze:

    > prosilbym sznaownych grupowiczow o pomoc...w problemie jak ponizej:
    > prosilbym sznaownych grupowiczow o pomoc...w problemie jak ponizej:
    > 1.spisalem 3 stronicowa dokladna umowe z ekipa
    Z ekipą?

    > 2. ekipa zrobila 90% prac i ..od wrzesnia 2007 nie moge sie doczekac na
    > dokonczenie prac
    To nie jest wielki problem, mają jeszcze troche czasu, jest dopiero maj
    2007.
    Ja miałem gorzej - ożeniłem się we wrześniu 2008, rozwiodłem w lutym 2010, a
    niedawno dostałem pozew o alimenty na dziecko, które miało się urodzić w
    2014 podczas gdy ja od listopada 2012 nie żyję. ;)))
    NMSP

    > 3. nie reaguje ekipa na zadne prosby i zadania wykonania prac
    > pytanie :
    > jakie sa srodki prawne ?
    Pozew.

    > gdzie sie udac?
    Do prawnika.

    > co zrobic?
    > aby wymusic na ekipe zwrot kasy /dokonczenie prac?
    Najpierw wygrać proces z wykonawcą. Choć to może nic nie dać.

    --
    Jotte