  • Data: 2006-01-04 18:17:05
    Temat: Re: Wydanie zatrzymanych rzeczy
    Od: Mirek <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):
    > A wszedłem w posiadanie drogą znalezienia płytki na smietniku. Czy jest
    > prawny zakaz znajdywania czegoś takiego??

    Gdybym chciał być złośliwy to bym tak twierdził. Czy wejście w
    posiadanie na śmietniku jest niezgodne z prawem? A tylko to, jak na
    razie znalazłem, jest karalne.

    Jak na razie nigdzie prócz psp i wiadomości maglowych nie znalazłem
    nic o karalności za nielicencjonowany soft.

    Ale wyobraź sobie, że soft zainstalowany był z oryginalnej płytki.

    pzdr
    Mirek