eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Wycinanie" wirusów i spamu przez providera - nielegalne??? › Re: "Wycinanie" wirusów i spamu przez providera - nielegalne???
  • Data: 2003-09-21 01:21:25
    Temat: Re: "Wycinanie" wirusów i spamu przez providera - nielegalne???
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    Piotr C. <p...@m...com> wrote:

    > Witam,

    > Na grupie dyskusyjnej lokalnego providera toczy się właśnie dyskusja nad
    > kontrolą (wycinaniem) wirusów i ew. spamu przez serwer poczty
    > przychodzącej tegoż providera. Odpowiedź admina: wg. prawa nie wolno im
    > wycinać żadnej przesyłki przychodzącej.

    Jezeli ktos podpiera sie prawem to wypadaloby zeby podal jakiekolwiek
    namiary na owo prawo. W/g tego co podales nie wolno mu zamknac ci skrzynki
    pocztowej bo wtedy wszystkie maile jakie do ciebie pisza ludzie zostaja
    skasowane :-D

    > Byłoby to równoznaczne z
    > wykasowaniem wszystkich leżących na serwerze maili jakiejś osobie. Ew.
    > zgoda na 'wycinanie' wirusów (w szczególności dyskusja dotyczyła
    > "Microsoft Security Patch" jakie przychodzą do nas codziennie) musiała
    > by być podpisywana na każdy konkretny mail osobno!!!

    To jakas zalosna bzdura.

    > A teraz: jak to jest, przecież funkcjonują komercyjne serwery pocztowe
    > oferujące ochronę przed wirusami i spamem. Działają nielegalnie?

    W/g twojej umowy z dostawca moze on robic z twoja poczta co ci sie
    zywnie zazyczy. Kasowac, kopiowac, zmieniac, przesylac na inne konto,
    etc...etc... A moze ten wasz provider to lama i nie umie po prostu
    zaimplementowac zadnego antywirusowego rozwiazania?

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)