  • Data: 2013-05-28 17:29:00
    Temat: Re: Wyciekły dane podatników
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:ko1gi3$jl1$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > zesraly sie, a nie wyciekly. to po pierwsze. po drugie to kazdy szergowy
    > nagrac na nosnik i wyniesc. wiem, bo widzialem jak to tam wyglada od
    > srodka.

    To, że każdy pracownik moze z technicznego punktu widzenia wynieść wcale
    nie upoważnia go do wynoszenia. Tym bardziej bez sensu było prowadzenie
    szkoleń na bazie roboczej. Bez większego problemu można stworzyć tzw. bazę
    szkolną z przypadkowymi danymi i na tym się uczyć. I już nawet nie jest
    problemem to, ze z tymi danymi zapoznano pracowników skarbowych - bo jak
    celnie zauważasz i tak mają dostęp. Tylko jak rozumiem te dane
    zwielokrotniono. Co innego dane na serwerze z ograniczeniami dostępu, a co
    innego noszone po kieszeniach nośniki, które zwyczajnie mogą zginąć.