  • Data: 2004-12-23 11:51:51
    Temat: Re: Wyciek danych osobowych ZUS->OFE
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> napisał w
    > wiadomości news:41ca00f7$1@news.home.net.pl...
    >
    > Zgadza sie, NN z tym , ze w Krakowie.

    Za podpisanie tzw. umowy pierwszorazowej każdy z agentów otrzymuje kasę i to
    wcale nie małą. Dlatego też chętnie dzieli sie nią z panią/paniami w ZUSie,
    które to chętnie udostępniają listy osób do których wysłane zostało
    zawiadomienie o losowaniu funduszy.
    A że Nationale Nederlanden ostatnio kiepsko zarabia dla swoich klientów i
    systematycznie traci ich na rzecz lepszych funduszy to zapewne podniesli
    prowizje za złapanie nowych klientów.
    Tak więc nie dajcie się złapać oszustom, każdy uczciwy agent zawsze sie
    przedstawi i nie będzie miał nic przeciwko aby wylegitymowac sie swoją
    licencją.

    Ja tak robie zawsze dla moich klientów. No ale ja działam na rzecz porządnej
    firmy działającej w imieniu porządnego funduszu.

    Jarek
    PS. Pamiętajcie macie czas do 10 stycznia aby samemu wybrac fundusz!! Potem
    to traficie byle gdzie!!