    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wycena nieruchomosci i przedstawienie faktur
    Date: Sun, 1 Feb 2009 20:39:04 +0100

    Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:gm4t5f$7bh$1@news.wp.pl...
    > ODP od Burmistrza:
    > Mając na względzie powyższe Urząd Miasta w XXXX uprzejmie prosi o
    > dostarczenie żadnych dokumentów, gdyż trudno jest Urzędowi uznać, że
    > nakłady rzędu xxx,yyy,00zł, które przedstawiła Pani w w/w pismie zostały
    > wykonane sposobem godpodarczym; bez rachunków, faktur itp.
    > Czyli jak juz wspominalem, kwota ktora mieliby zwrocic matce za
    > poniesione naklady jest dla nich zbyt wysoka, stad domagaja sie
    > udokumentowania kosztow. Nawet wycena bieglego nie jest dla nich
    > wiarygodna, dlatego chca powolac drugiego

    No to diametralnie zmienia postać rzeczy. Mama żąda od nich zwrotu tych
    nakładów, więc nie ma co dziwić się, że domagają się ich udokumentowania.
    Jeśli mam faktur nie dostarczy, to potrzebna będzie wycena tych nakładów
    przez biegłego i tyle. Odpisać im, jak napisałem na początku, że wysokości
    ponoszonych kosztów stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.