    From: sir pawian <D...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspó?praca z Niemcami - pytanie
    Date: Thu, 12 Dec 2002 10:21:40 +0100

    On Wed, 11 Dec 2002 14:40:09 +0100, "pix" <p...@w...pl> wrote:

    (..)
    >której
    >firmie b?dzie si? chcia?o bawi? w jakie? rozliczenia z naszym fiskusem.
    >Albo wybierze do wspó?pracy normalny podmiot gospodarczy , któremu
    >po prostu p?aci si? za us?ug? albo to zwyczajnie oleje i przeka?e
    >zleceniobiorcy ca?? kwot? a ten b?dzie mia? problemy z USem.
    >Je?li jestem w b??dzie to mo?e kto? mnie sprostuje.

    czolem, tutaj sie troche pogubilem, dla upewnienia:
    klient - zleceniodawca,
    autor dziela - zleceniobiorca

    jak autor wykona dzielo to otrzymuje za to calosc kwoty jaka widnieje
    na umowie, klient placi i dalej juz go nic nie obchodzi co sie z
    pieniedzmi stanie, czy te nalezne 20% autor zaplaci fiskusowi czy nie,
    to juz jest zmartwienie autora

    zle mysle??

    no i pozdrawiam

    Pawel Idzikowski