  • Data: 2010-08-01 08:25:45
    Temat: Re: Wskazanie konkretnego producenta a Art 286 p. 1 KK
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ggolebio" <g...@g...com> napisał

    Mam taką sytuację, że złożyłem do do spółdzielni pismo w sprawie
    wymiany grzejników w lokalu spółdzielczym-własnościowym. Dostałem
    zgodę pod kilkoma warunkami, np. że moc grzejników ma być taka to a
    taka, że musi być przegląd techniczny po oddaniu itp. Te założenia
    rozumiem, ale jednym z punktów jest, że grzejniki będą jednego z 2ch
    podanych producentów?

    Czy spółdzielnia ma prawo wskazywać mi konkretnych producentów?

    ===
    Może na początek zapytaj ich dlaczego dokonali takiego wskazania.
    Może jest w tym jakiś sens, którego na pierwszy rzut oka nie widać.
    Np. jakieś uwarunkowania związane z podzielnikami?