  • Data: 2008-08-04 06:26:24
    Temat: Re: Wróżbici, tarociści i inni oświeceni
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:535dd755-6342-40bc-bbe4-5b2231243ed6@p25g2000hs
    f.googlegroups.com...
    On 2 Sie, 23:36, "axl" <a...@a...pl> wrote:

    > Da się to jakoś zwalczać? Przykładowo, gdy ktoś zamówi "usługę"
    > postawienia
    > tarota przez internet i otrzyma informację, które bardzo negatywnie wpłyną
    > na jego życie - np. spowodują samobójstwo, to czy można taką sprawę
    > zgłosić
    > na Policję i narobić ambarasu takiemu oświeconemu wróżbicie?

    Nikt nie może zabronić takiej czy innej działalności gospodarczej,
    gwarantuje to Konstytucja. Jeśli spełnia się wymogi formalne nikt się tego
    nie przyczepi. Po drugie są instytucje, które potwierdzają kwalifikacje z
    zakresu bioenergoterapii, radiescezji i niiych (izby rzemieślnicze -
    instytucje .... nie będę kończył)

    > Mamy XXI wiek, trzeba plewić takie osoby, bo będziemy się cofać a nie
    > rozwijać...

    Ja bym zaczal od tych wrozbitow co dzialaja w szajce. Hint: ubieraja
    sie na czarno i nie sluchaja (w kazdym razie oficjalnie) metalu.

    a jakby słuchali metalu ? to co - krytykując ciemnogród, kolejny ciemnogród
    wychodzi z butów.
    Co ma metal do satanizmu, tyle co czarne koty (ja podwójnie chyba powinienem
    być spalony na stosie wg tych teorii), raczej rap techno i inne mózgotrzepy
    są groźne nie metal, zresztą wszelkie skrajności są groźne..

    Podaj przyklad ze to wrozba spowodowala samobojstwo. Nie ze dziewczyna
    na podstawie wrozby zostawila chlopka a ten sie powiesil. Nie ze facet
    zainwestowal kase, stracil i sie zastrzelil. Przylad taki ze facet
    dostaje wrozbe i z miejsca skacze z 10 pietra.
    I dlaczego do razu wrozbitow? Kule szczescia tez. I komoirkowe
    "futrzaki" czy inne co niby odpowaidaja na pytania. I kazden jeden
    rzut moneta w ktora strone isc.
    A jak juz wszystkim ludziom obetniesz rece, uszy i wydlubiesz oczy nie
    zapomnij zbudowac im dobrych klatek zeby zylo sie im milo i
    przytulnie.

    głupota nie wróżby....
    .. ja wierzę we wróżby samospełniające się... jak człowiek sobie coś
    wmówi..to się spełni