    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wpis do ewidencji
    Date: Fri, 28 Nov 2008 22:34:44 +0100

    On Fri, 28 Nov 2008, Tristan wrote:

    > ja podałem małe. Miałem duże, to mi w gusie marudzili.

    Weź sobie kawę, lody, piwo, co tam chcesz.
    I przeczytaj jeszcze raz ;)

    Wielkimi literami: DO WPISÓW W EDG MOŻNA PODAĆ "duże" PUNKTY!
    I można podawać planowane rodzaje DG (również mało prawdopodobne).

    Dla GUS *trzeba* podać *rzeczywiste* (lub w razie planowania
    zmiany rodzaju - niemal pewne) rodzaje DG i trzeba je uszczegółowić.

    > jaaaasne... Ja podałem Programowanie jako główną, a ani jednego programu nie
    > sprzedałem, za to teraz moja podstawowa działalność to szkolenia. Ale pół
    > roku temu podstawowy był serwis sprzętu... I tak bym kuźwa co kwartał
    > musiał regon aktualizować.

    Teoretycznie możesz oberwać mandatem.
    Acz nie znam przypadku aby GUS przyszedł na kontrolę do małej firmy.

    pzdr, Gotfryd