    From: Martinez <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wolne oprogramowanie a własne
    Date: Fri, 31 Mar 2006 11:44:53 +0000 (UTC)

    Dnia 31.03.2006 Hikikomori San <h...@g...pl> napisał/a:

    > Zapytam podchwytliwie - skad pracownik US ma wiedziec, jakie
    > oprogramowanie jest zainstalowane na moim komputerze, po za tym
    > oprogramowaniem, ktore moze zobaczyc w fakturach?

    Nie wiem jak to jest w praktyce, dlatego pytam ;)
    Lepiej dmuchać na zimne.

    > Bo w innym watku pisano, ze policja gospodarcza moze zrobic kontrole
    > oprogramowania. Ale pani gienia od liczenia vatu i pitu to nie bardzo. A
    > zalozenie - on ma komputer to musi miec ofis jest z gory bledne. Bo mam
    > komputer,, nawet z windowsem i moze mi sluzyc jedynie do odbierania
    > poczty i pracy na platniku...

    Pewnie masz rację.
    Czyli można ściągnąć OpenOffice i zainstalować czy lepiej mieć fakturę z
    pozycją:

    1. Nośnik z pakietem biurowym OpennOffice.

    czy

    1. Pakiet biurowy OpenOffice z nośnikiem.

    A może być faktura za przesłanie na serwer FTP pakietu OpenOffice?
    Jest to tak samo traktowane przez US jak zakup nośnika?

    Pozdrawiam
    Martinez