  • From: "Pinky" <p...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojsko
    Date: Sun, 2 May 2004 21:19:09 +0200

    witajcie,
    a ja swego czasu ukonczylem 28 lat na poczatku roku a w listopadzie do
    mieszkania puka policja z biletem do armii, bo oczywiscie na ich
    wczesniejsze wezwania nie odpowiadalem, odroczenia nie mialem, chociaz
    jeszcze studiowalem. no to razu pewnego wzialem kwit z uczelni i jade do
    wku. tam pokazujac ksiazeczke wojskowa jakis kapralina mi gada ze wreszcie
    mnie znalezli a szukali troche ... po rozmowie w biurze pan chorazy odddaje
    mi kwit z uczelni i mowi cobym go sobie w buty wlozyl, bo odroczyc mnie
    mogli do konca pazdziernika i mam czekac na tzw. bilecik. nie dali
    odroczenia nie, nie wbili rezerwy, tylko powiedzial, ze maja juz sposob na
    "wiecznych studentow" i uwaga: moga mnie szarpnac do armii do 35 roku zycia,
    w ciagu 18 miesiecy od ukonczenia studiow. a teraz skonczylem 32 lata studia
    2 lata ago i dalej rezerwy nie mam i z dyplomem nie bylem u nich no i jakos
    sie kreci. chyba maja tam niezly burdel, bo jakos zas mnie nie moga
    odszukac, moze dlatego ze zmienilem adres, nie wiem. dlaczego burdel: bo
    kiedys zdawalem egzaminy do liceum wojskowego, zdalem je, ale za namowa i
    rodzicow i innych ludzi poszedlem do jakiegos pulkownika i mowie ze biore
    kwityswoje i do domu. to mi je wydali. wracajac do domku sprawdzam
    kompletnosc na dworcu wroclawskim, a tu brak swiadectwa ukonczenia szkoly
    podstawowej. oczywiscie wrocilem do koszar a tam nie ma i koniec. w koncu po
    miesiacu mi przyslali, stad pisze ze tam burdel.
    tak wiec Magda raczej nie 24 lata ani 28 lat
    Pozdr