eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWniosek pozwanego o przywrócenie terminu do wniesienia sprzeciwu › Re: Wniosek pozwanego o przywrócenie terminu do wniesienia sprze
    From: " " <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek pozwanego o przywrócenie terminu do wniesienia sprze
    Date: Tue, 10 Jan 2006 15:10:48 +0000 (UTC)

    konkretniej i na temat proszę. Jesli tak mowisz to jest bezprawie poslkiego
    sadownictwa. To skandal ze czlowiek dowiaduje sie w taki sposob o
    bezpodstawnym nakazie zaplaty bedacy niczym innym jak potwierdzonym przez sad
    wyludzeniem pieniedzy.
    Gdzie sa dowody ze cokolwiek do mnie dotarlo ?? nie ma bo niczego nie
    podpisywalem. Dodam wiecej to firma PEC jest w ukladach z poczta polska i
    zrobili wszystko by "przetrzymac przesylke". Pewnie dziwne ale prawdziwe. To
    mafijna struktura ktora siega juz wszedzie w tym miescie. Nawet wladza PiS nic
    z tym nie zrobi.
    SKANDAL !!!