  • Data: 2009-10-25 22:20:15
    Temat: Re: Wniosek do RPO o kasację czy tylko adwokat?
    Od: Andrzej Bratkowski <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Paź, 19:08, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Jaki jest w ogóle sens składania kasacji w takiej sprawie ?

    jak w każdej innej, zwłaszcza gdy sędzina podczas rozpawy mówi że sąd
    utracił do pana wszelkie zaufanie po tym gdy wydaje na przerwe
    dokumenty ze sprawy (czego jej nie wolno robić) i ma pretensję , że
    zostały na przerwie zrobione notatki na tych dokumentach by się do
    nich odnieść - traktuję te materiały jako kopie dla mnie, ławnik
    wyszukuje w internecie materiały i robi własne śledztwo, zadaje
    pytania o dokumenty jakich sie doszukła a których nie ma w aktach, do
    tego drugą stronę reprezentuje najbardziej znany karnista z prl-ową
    prreszłością, do tego wystepuje w obronie spółki założonej przez kgb,
    której właściciele oszukali inwstorów i nawet ich przewodniczący rady
    nadzorczej mówi, ze emisja byla oszustwem, a sędzina nie podejmuje
    tego oświadczenia bo uważa że było zbyt ogólne... ale nie ma
    wątpliwości co do autentyczności nagrania. zwykły kukluxklan
    po prostu chodzi o rację.