eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWłaściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania. › Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
  • Data: 2012-08-03 07:05:45
    Temat: Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
    Od: SQLwiel <_...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-02 23:03, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "SQLwiel" <_...@g...com> napisał w wiadomości

    > Z mojej wiedzy wynika, że kąt wiązki przeważnie jest 120°, a czasem 90°.

    Oczywiście, ale w POZIOMIE. Ja pisałem o rozwartości w pionie, czyli na
    ile antena wali w dół, po najwyższych piętrach sąsiednich budynków - bo
    tutaj faktycznie antena najbardziej szkodzi.
    Poziomo zazwyczaj jest 120, bo najczęściej 3 anteny (czasem 4, jak 90)
    pokrywają 360 st.

    http://malopolska.btsearch.pl/PM/2_1.php

    > Bardzo sensowne uwagi. Po prostu ludzie panikują. Z jednej strony noszą
    > telefony komórkowe w kieszeniach, a z drugiej boją się BTS-ow :-)

    Dziękuję. :)
    Witam Cię w gronie głupich chujów wg klasyfikacji "Aha...". Jakoś mi w
    tym towarzystwie pasuje.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.