  • Data: 2005-09-26 18:41:48
    Temat: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.09.2005 KrzysiekPP <k...@n...op.pl> napisał/a:
    > [...]

    > Nie widzisz sprzecznosci w swoich wywodach ?

    IMHO tam nie ma sprzeczności. Pracownicy hotelu nie powinni dopuścić
    do takiej sytuacji, że obca osoba pałęta się po hotelu mogąc wejść do
    cudzego pokoju.

    Inna sprawa, że przedpiśca sam sobie jest winien, bo logicznym jest,
    że w hotelu drzwi od korytarza na klucz się zamyka.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||