  • Data: 2009-02-24 21:29:48
    Temat: Re: Windykacja długów - jak to jest po kolei
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam znajomego, jest rencistą, ma przyznaną dożywotnio rentę inwalidzką w
    > wysokości 600zł. Pobrał sobie kredytów na 11 tyś zł i zaczyna mieć
    > problemy ze spłatą co było oczywiście do przewidzenia( spłacił ok 3 tyś
    > wszystkich razem ) Kredyty są 3, na sumy: 6 tyś, 3 tyś i 2 tyś. Dwa
    > ostatnie są zaciągnięte w firmie Żagiel, a ten pierwszy w firmie
    > Multika. Co jest oczywiste za każdą z tych instytucji finansowych stoi
    > jakiś bank i na pewno będzie zainteresowany odzyskaniem swoich
    > pieniędzy. Realnie patrząc na sytuację to nie będzie już tych długów
    > spłacał w ogóle.

> [...]
    Generalnie mogą go w pompę cmoknąć. Rencisty i inwalidy za długi do pudła nikt
    nie wsadzi. Jak by kogoś zabił to może by go zapudłowali. Spokojnie może brać
    następne kredyty, tylko niech głupot nie robi i lipy w oświadczeniach nie
    wstawia. Najlepiej będzie jak napisze do banku że nie odda kasy bo nie ma.
    Wpienią się ale w końcu odpiszą ze ie musi oddawać.