  • Data: 2008-04-20 19:48:27
    Temat: Re: Windows XP - legalny czy nie
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fug52s$291$1@news.onet.pl...

    > To mogłoby być za proste. Jeśli płyta instalacyjna jest preinstalowana
    > przez producenta, to po wykryciu innej płyty głównej niż Dell, to program
    > odmówi kontynuowania instalacji.

    Ale jak nie odmówi, to nikomu widzącemu logo Della na kompie i licencje
    windy na Della nie przyjdzie pomysł rozkręcania kompa i sprawdzania, czy ma
    bebechy Della :) Odniosłem się tym pomysłem do cytowanej przeze mnie
    wypowiedzi.

    Pozdro

    ps. pamięta ktos jak się ustawiało poprawne kodopwanie w Outlook expresie ??
    Bo chyba coś mi nie wychodzi...