  • Data: 2006-10-01 14:28:48
    Temat: Re: Windows XP HOME w firmie...
    Od: Garvey <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek C napisał(a):
    > Co w takim przypadku z oprogramowaniem? Czy
    > moge nadal używać HP HOME i office EDU jeżeli zaadoptowałbym ten
    > komputer do użytkowania w firmie??

    office w wersji EDU nie moze byc wykorzystywany w firmie (bo
    firma=dzialalnosc komercyjna)

    jezeli windows XP HOME zostal kupiony to mozna go wykorzystywac, ale
    jezeli dostales go np w ramach MSDNAA z uczelni to juz nie wolno

    ja mam na osobnym dysku firme i na osobnym rzeczy prywatne (przepinam
    zasilanie miedzy 2 dyskami, tak ze tylko jeden na raz jest wlaczony)