  • Data: 2010-03-02 20:04:15
    Temat: Re: Wiem jaki samochod zarysowal mi auto. Co dalej ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom wrote:
    > Witam
    > Ostatnio na parkingu ktos walnal mi w auto i uciekl. Swiadek spisal
    > numery samochodu, ale nie widzial dokladnie kierowcy. Policja odnalazla
    > auto i wlasciciela ale sie nie przyznaje i "nie wie" kto prowadzil.
    > Znajac zycie policja umorzy sprawe. Co bede mogl dalej z tym robic ?

    umorzy sprawe w sensie ukarania kierowcy
    co nie zmienia faktu, ze to ten samochod i jego wlasciciel ma (powinien
    miec :) ) OC.

    Od wlasciciela samochodu bierzesz OC i idziesz do jego ubezpieczyciela
    zglosic szkode.

    Facet zapewne powie, ze to nie on, ubezpieczyciel ci odmowi i spotkacie
    sie w sadzie.

    Dopilnuj tylko, zeby policja zbezpieczyla slady, ze to ten samochod mial
    kolizje z twoim. Mniejsza z tym, kto kierowal.