  • Data: 2007-12-07 17:10:38
    Temat: Re: Wiedza i praktyka
    Od: "wish" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > danych oraz anulowanie faktury. Przy rejestracji wyraźny sposób jest
    > wskazana płatność, wiec nie ma mowy o wyłudzeniu (chyba, że jakaś

    Hmm, czy w takim razie moge sobie postawic strone, na ktorej mam przycisk
    'zarejestruj sie' (nie 'zloz zamowienie' albo 'kup') i pod danymi osobowymi
    ptaszek 'zgadzam sie z regulaminem', w ktorym to regulaminie jest zapisane
    ze rejestrujac zobowiazujesz sie do oplacenia faktury na 1000 PLN? Czy mam
    prawo wtedy fakturowac 'klientow' i spokojnie kierowac sprawy do windykacji
    jesli beda sie wywijac? Czy moze istnieja jakies normy, ktore ich chronia?

    Jesli nie istnieja, to jest to doprawdy biznes miodny. Z tego co widzialem
    na tej stronie jest co prawda napisane NAD formularzem ze sie placi, ale
    bedac przyzwyczajonym ze REJESTRACJA w ktorymkolwiek z portali nic nie
    kosztuje, mozna to przegapic. To wlasnie stalo sie w tym przypadku.

    Pozdrawiam,
    wish