  • 1. Data: 2004-10-20 00:23:37
    Temat: Re: Wiadomosc dla Ixo Neuber(prace studyjne)
    Od: "Filip" <f...@p...onet.pl>

    Mam pytanie w związku z 15 pytaniem mianowicie Orzecznictwo sadowe jako zrodlo
    prawa adm bo kolezanka ma podobny temat a właściwie to identyczny i prosila
    mnie bym poszukal jej czegos na Internecie. Gdzie jest możliwe abym cos takiego
    uzyskal?? Bardzo bym prosil o linki do jakichs stron bo niestety ja nic nie
    znalazleemL może pan ma już cos takiego zrobione albo jakies materialy chociaz
    bardzo proszę o pomoc&#8230; Dziekuje Filip