  • Data: 2008-03-11 19:56:12
    Temat: Re: Wezwanie przez telefon na termin za dwa dni
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AmtoPm" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c488ef2d-097b-4dd6-bbea-7e540d78c22a@d4g2000prg
    .googlegroups.com...
    Czy takie wezwanie jest zgodne z prawem, policja wzywa mnie
    telefonicznie i ustala termin na za dwa dni. Czy nie powinni mieć
    terminu przynajmniej 7-dniowego?
    Na wezwaie stawiłem się, jednak podczas tej rozmowy jak ustalał termin
    na zapoznanie się z aktami sprawy to upewnił się, że jest zachowany
    termin 7 dniowy, jednak wcześnmiej wezwał mnie telefonicznie w
    poniedziałek na srodę.
    Jeśli nie jest to w porządku to czy mozna/warto złożyć na to skargę?

    Śmierdzisz pieniaczem na kilometr ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek