  • 1. Data: 2006-12-11 16:17:48
    Temat: Re: Wezwanie do strazy miejskiej.
    Od: a...@p...onet.pl

    > tak przeciez popelnilem straszne przestepstwo dozywocie dla mnie! albo na
    > stos odrazu.

    Nie. Popełniłeś wykroczenie, które jest karane zazwyczaj mandatem i jest to
    zupełnie normalne. Oczywiście najprościej jest się oburzać i o niesprawiedliwych
    sądach gadać, ale prawda jest taka, że przepis znałeś zanim go złamałeś, więc
    doskonale wiedziałeś, co ci grozi.

    Poniesiesz tego konsekwencje, a czy wyciągniesz z tego jakieś wnioski i zmienisz
    swoje zachowanie w przyszłości, to już twoja sprawa.

    Więc nie opowiadaj głupot o stosach i przestępstwach.

    Adam Pietrasiewicz